miercuri, 25 noiembrie 2015

FUEGO - AMINTIRI, AMINTIRI...

Știți că-i bine să strângi tot ce aduni, chiar și foile fără aparenta valoare? Să pui deoparte toate amintirile, ca într-un glosar și să-ți aduci aminte de ele, mai târziu. Mai țineți minte oracolele de pe vremuri, ori toate caietele acelea în care scriam vrute și nevrute?
Pe lângă ele, am și stive întregi de scrisori ori de la fani ori scrise de mine. Așa-mi dau seama că e o mișcare înțeleaptă să strângi și mai târziu să cuprinzi fiecare perioadă.
Am chiar și scrisorile pentru Moș Crăciun. O să vă citesc una în luna decembrie, în cadrul turneului meu, unde v-am pregătit mai multe surprize. V-aș ruga să veniți pregătiți cu toate amintirile și cu bucuria de a primi sărbătoarea prin cântecele ei! Nu uitați de biletele pe care le găsiți la casele din fiecare oraș! Răsfoind prin email am găsit o serie de autografe ce mi-au fost scrise în ani. Le colecționez. Am sute, dar vouă vă arăt doar câteva din gândurile ce mi-au fost adresate și pentru care sunt onorat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu