sâmbătă, 10 octombrie 2015

FUEGO - UNIVERSUL CULORILOR


“ Am creat acest univers al culorilor și-al muzicii gândindu-mă că doar arta este cea care ne mai poate salva. Dincolo de toate, sunt fericit că am reușit să pun în aplicare o pasiune, ce a prins contur și cu ajutorul și susținerea voastră.
Tocmai de aceea, o parte din fondurile strânse vor fi donate către o cauză umanitară, dorind în felul acesta să sprijin copiii instituționalizați și persoanele vârstnice. Poveștile lor le veți putea citi pe Facebook-ul meu – FUEGO MUSIC OFFICIAL, unde punctat, voi vorbi despre cei cărora le voi dărui puțină bucurie. Asta pentru că eu niciodată n-am făcut ceva fără să-mi pese sau să mă gândesc la soarta celor din jurul meu.
Totodată, pentru că ART by FUEGO înseamnă artă pentru suflet și mai mult decât un site sau imaginea unui artist, am în plan, ca în viitor, să-i pot ajuta și pe colegii mei mai în vârstă, artiști respectați ai țării, care din varii motive au ajuns într-o situație delicată financiar. Astfel că, pe termen lung, mi-am propus să fiu alături de colegii mei, ajunși la finalul unei vieți încununate de succes, încercând să contribui, cu modestele mele posibilități, la asigurarea unui trai decent, oferindu-le astfel posibilitatea de a se exprima în voie cu ceea ce știu ei să facă mai bine – arta lor.
Căci orice start trebuie să aibă ținte, iar frumosul poate schimba, la un moment dat, vieți. Vă las să vă delectați cu arta și vă mulțumesc că-mi sunteți aproape în acest proiect! ”
PAUL CIPRIAN SURUGIU – FUEGO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu