sâmbătă, 10 octombrie 2015

FUEGO SI LIDIA BUBLE


Dragi prieteni, sper că ați fost alături de mine la RĂI DA BUNI. M-am simțit minunat și țin să spun că am cunoscut persoane speciale, de un bun simț cum rar ne mai este dat să vedem. Fix acel tip de educație sănătoasă, colegială, care ne trebuie pentru a ne mai salva.
Lidia Buble, ardeleancă de-a mea, mi-a povestit despre proiectele frumoase și mi-am dat seama astfel că e un om special și o artistă care muncește pentru a-și duce visul mai departe pe scenă. Are talent și cu siguranță mulți ani de acum înainte o veți asculta și admira. Iar eu mă bucur când descopăr colegi minunați și tineri formidabili, așa cum sunt cei din echipa ei.
Momentul de final al emisiunii a arătat că indiferent de genul muzical, colegialitatea și prietenia este cea care trebuie să ne domine. Urmăriți mai jos momentul împreună cu piesa mea în primă audiție „EȘTI VISUL MEU”, compoziția lui Adrian Romcescu, pe versurile Nicolei. Seară frumoasă!‪#‎raidabuni‬ ‪#‎lidiabuble‬

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu