sâmbătă, 10 octombrie 2015

FUEGO - PICTURA

Aseară, când lucram mai de zor, „m-au prins” prietenii mei și-au zis să mă pozeze să vă arăt și vouă. Nu de alta, dar ei spun că prea m-a acaparat pictura în ultima vreme. Am lucrat și vă mărturisesc că relaxarea și plăcerea de a așeza pe pânză tot felul de forme este extraordinară. Fie că aveți sau nu talent, merită să încercați! Am pictat desigur și pentru MIHAI MORAR un tablou, pe care i-l voi dărui astă seară, de la 19.45, la Antena Stars, la RĂI DA BUNI, unde povestim și cântăm premiere.
Nu vreau să spuneți că v-am ahtiat cu picturile mele, dar sunt entuziasmat pentru acest proiect, mai ales că săptămâna viitoare iese site-ul cel nou. Până atunci, dați-mi LIKE pe ART BY FUEGO! Și mă bucur că prin această inițiativă pot ajuta. Cum? O parte din fondurile strânse vor fi donate către o cauză umanitară, dorind în felul acesta să sprijin copiii instituționalizați și persoanele vârstnice. Poveștile lor le veți putea citi pe Facebook-ul meu, unde punctat, voi vorbi despre cei cărora le voi dărui puțină bucurie.
Totodată am în plan, ca în viitor, să-i pot ajuta și pe colegii mei mai în vârstă, artiști respectați ai țării, care din varii motive au ajuns într-o situație delicată financiar. Astfel că, pe termen lung, mi-am propus să fiu alături de colegii mei, ajunși la finalul unei vieți încununate de succes, încercând să contribui, cu modestele mele posibilități, la asigurarea unui trai decent, oferindu-le astfel posibilitatea de a se exprima în voie cu ceea ce știu ei să facă mai bine – arta lor. ‪#‎fuegopictura‬

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu