sâmbătă, 10 octombrie 2015

Fuego - Muzeul National Cotroceni

Vi s-a întâmplat vreodată sa simțiți ca aveți sânge regal? Nu din alte considerente, ci pentru simplul motiv ca va imaginati parte din acel decor. Uite asa am pățit eu ieri, când invitat pentru o super emisiune la TVR, am nimerit, surprinzător si neplanificat, in Muzeul National COTROCENI!
Nu va închipuiți ce revelație. Recunosc spășit ca nu-mi imaginam ce minunății se ascund in interior. Gratie echipei de muzeografi, am putut vizita in liniște toate spațiile princiare, încărcate cu ani de istorie in arta, politica, societate. Aerul de cândva e bine conservat si pus in evidentă, încât parca intri in atmosfera din vremea lui Cuza, Carol, Ferdinand, Regina Maria sau Carmen Silva.
Sincer, e de mers! E mult prea frumos si aduna laolaltă perioade de mare lumina ale României. Recomand din suflet si cred ca putem concura oricând, făra emoții, cu orice mare edificiu european. Pana ajungeți, va ofer un cântec interpretat de mine, desprins din acele povesti si imagini ale timpului! ART BY FUEGO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu