luni, 5 octombrie 2015

FUEGO - ACASA DE CRACIUN

Unde ne poate fi mai bine decât acasă? Acum serios, inclusiv pentru cârcotași, acasă găsim întotdeauna o vorbă ce ne alină, descoperim amintirile de cândva, nostalgia trecerii timpului, moment în care conștientizăm câte am făcut, îi găsim pe cei dragi și uneori avem și cea mai bună mâncare din toată lumea asta mare.
Parcă într-un fel, acolo e locul care ne face nu doar să ne mai simțim copii, ci efectiv ne transformă în copii nerăbdători de a recunoaște gustul unei perioade în care nu era nimic ce avea s-o umbrească. Tocmai de asta am promovat eu mereu acest mesaj, cel al reîntoarcerii. Acum am hotărât ca asta să fie tema principală a turneului meu de sărbători. Sigur că vă îndemn, la unison, să mergeți acasă, dar după ce vedeți concertul meu dintr-unul din orașele în care ajung. Fie că e Adjud,Focșani, Galați, Tulcea, Constanța, Slobozia, București, Ploiești, Brașov, Bacău, Roman, Iași, Piatra Neamț, Bârlad sau Huși, peste tot vom cânta despre cum e să fii „ACASĂ DE CRĂCIUN”. Informații aflați la numărul de telefon 0746774204.
Până atunci, pentru inspirație, mai dau și eu o fugă la Turda, să-mi aduc aminte de vremurile când eram mic și făceam năzbâtii și să gust ceva din bunătățile bunicii. Vă recomand și-un cântec ca să intrăm în atmosferă, mărturisindu-vă că pregătesc acum o piesă cu totul și cu totul specială despre părinți, pe care o puteți asculta în săptămânile următoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu