luni, 5 octombrie 2015

ART BY FUEGO


Ne apropiem de lansarea site-ul "ART BY FUEGO", o lume despre mine, cu nuanțe si culori, forme si idei, muzica si pasiune.
Nerăbdarea imi e mare, credeți-ma, in primul rând pentru a vedea reacțiile voastre. Spuneam asta si ieri, ca atunci când îți propui ceva, susținut de o motivatie, si n-ai un răspuns, de orice gen, atunci tot efortul tău este in van.
Cu atât mai mult cu cât proiectul acesta are o finalitate umanitara. Eu niciodată n-am făcut ceva făra sa gândesc sau sa-mi pese si de cei din jurul meu. Astfel ca, parte din fondurile adunate vor fi donate unor cauze umanitare ce au în prim plan copii instituționalizați și persoanele vârstnice. Ajutorul, implicarea înseamnă, dincolo de a arata ca pentru tine contează, o dovada de omenie.
Va mai arat azi doua din lucrările mele. Ma joc cu pensula si ma bucur ca va place. Mai astept impresiile voastre! Adaugăm in final si-un cântec, exprimându-mi in același regretul pentru dispariția marei soliste de folclor, "doamna munților" - LUCRETIA CIOBANU!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu