luni, 7 septembrie 2015

Fuego - oamenii nu s-ar mai distra ca înainte?



Citeam pe undeva o vorbă că în prezent oamenii nu s-ar mai distra ca înainte, în vremile de cândva. Zău că minciună mai mare ca asta eu n-am citit. Vedeți voi, în funcție de ani, distracția capăta altă formă, într-adevăr, dar niciodată petrecerea românească nu se va pierde. E în firea românului să se veselească și să-și alunge oarecum, simbolic, o parte din griji în acele ore.Apoi, distracția nu coincide cu ceva rău!
Eu merg permanent, deși nu sunt fan al petrecerilor, la diverse evenimente. Și văd tot felul de feluri în care oamenii de distrează. Tocmai de asta pot spune că întotdeauna, pentru a-ti crea momente unice, e nevoie doar de bucuria de a trăi. Fie că e acum, fie că era cândva, distracția adună laolaltă oamenii buni și-i face să se simtă deplini.
Asta mi-a adus aminte de-un concert de-al meu de la Chișinău, unde am cântat vreo cinci ore pe scenă, iar spectatorii au început să-ncingă hore, să danseze, ba au rămas chiar și pe-ntuneric și-au stat la distracție alături de mine. S-aveți zi frumoasă, pe ritmuri distractive!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu