luni, 7 septembrie 2015

Fuego - il am pe Simba...

Începutul acesta mă prinde agitat în tot felul de proiecte care abia așteaptă să iasă pentru voi. Noroc că, pe lângă suportul profesioniștilor pe care-i am lângă mine, îl am pe SIMBA, câțelul meu cu personalitate, care-i cea mai mare figură pe care-am putut s-o cunosc vreodată.
Am mai avut câini, dar nici unul dintre ei n-a fost așa energic și receptiv. Deja îmi cunoaște repertoriul, mă recunoaște și suferă oarecum dacă stau mai mult de două-trei zile pe drumuri, în deplasări, fără să ne vedem. Ce ziceți, a mai crescut? Acum eu n-am dat în mintea copiilor complet și nici împătimit extrem nu sunt, dar vă zic că ghemotocul acesta de viață îmi produce o imensă bucurie zi de zi. Și să știți că animalele nu sunt pentru oamenii singuri. Ba dimpotrivă, îi unește și-i animează pe toți.
Și fiindcă tot sunt la capitolul proiecte, oricât mi-aș dori eu ca SIMBA să fie asemeni unui proiect și să mă asculte, tot ce și cum vrea el face. Dar chiar și așa, mă bucur să-l găsesc acasă, întâmpinându-mă, căci oricât de dificile ar fi deplasările, întotdeauna acasă e o energie specială. Despre asta vom vorbi mai toată toamna, căci vă spun în premieră, că tema de anul acesta a turneului meu de Crăciun, din luna decembrie, unde vă aștept cu drag, va fi legată de reîmpliniri, revederi, bucurii complete.
Stați aproape, săptămâna viitoare lansăm afișul, datele de turneu și povestea întreagă! Zi liniștită!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu