luni, 7 septembrie 2015

Fuego - Ce se mai întâmplă pe la TV?

Ce se mai întâmplă pe la TV? Stăteam și tastam zilele trecute și m-am minunat și eu cât de mare-i grădina asta românească și câte specimene deține. Acum nici noi nu suntem perfecți și nici n-am fost, dar parcă așa, artist fiind, cântând ceva și nevrând să ies deloc în evidență, mi-e oarecum imposibil să-mi găsesc felia în spectacolul acesta mediatic doldora de mediocritate. Nici nu știu dacă e cazul, în afară de întâlnirea cu voi.
Știu că și televiziunea, la fel ca și muzica, e un produs de consum, dar parcă totuși ar trebui să impună o decență. Și chiar nici asta nu-i necesară, dar măcar, dacă-i trădare, s-o știm și noi, în sensul în care să ni se spună că televizorul a devenit o corvoadă.
Dar cum nu-mi bat capul prea tare, eu mi-s fericit că mai există și câteva locuri unde te poți exprima cum trebuie, cu oameni profesioniști. Îndrăznesc să spun că printre aceste emisiuni se numără și show-ul meu de duminică seara, de la ora 20.00, pe Favorit TV. Știți despre ce e vorba. În schimb e cea mai mare bucurie a mea că am născut un loc în care artiștii, colegii mei, se pot simți bine și-și pot cânta muzica. Mâine seară, ediție pentru Sfânta Marie, cu Maria Ciobanu, Marina Scupra, Ionuț Dolănescu, Maria Cârneci, Mariana Ionescu Căpitănescu și mulți alții. Nu pierdeți Familia Favorit !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu