duminică, 20 septembrie 2015

FUEGO - BUNA ZIUA, ŞCOALĂ!



Bună ziua școală,
Am fost și eu cândva școlar. Veneam cu emoție în prima zi după o vară întreagă în care mă rugam să întârzii cât mai mult. Florile nu-mi lipseau și nici bucuria aceea de a revedea chipurile dragi, care timp de un an, îmi erau alături. N-aveam stare să ascultăm învățătoarea în prima zi și nici măcar nu ne păsa de ce va fi să vină. N-am fost un școlar model, dar nici unul problemă!
Începutul acesta, din septembrie, ne așeza visele în bancă și parcă băncile nu mai aveau stare sub noi, sub freamătul copilăriei noastre inocente și pline de entuziasm. Poate că am înșelat așteptările pe care ceilalți le aveau de la noi în ce privește școala, în schimb știu sigur că începuturile noastre erau pitorești. Aveau farmec și cântec, careu și-un strop de dragoste. Astăzi, poveștile s-au schimbat și nu mai au aceleași învățăminte, în schimb dragă școală, eu știu că în acele momente în care, uitându-mă în spate către mama și în față, către învățătoare, cu ochii în lacrimi, pășeam către un viitor ce avea să mă împlinească. Îți mulțumesc!
Azi începe școala. Hai succes tuturor copiilor, iar părinților răbdare și calm, pentru a le așeza viitorul! Să aveți zi frumoasă, în rândul patru, banca de la geam!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu