luni, 31 august 2015

FUEGO - site-ul „ART BY FUEGO”



Ne-am pus în echipă pe treabă și vă mărturisim că în câteva săptămâni, nu prea multe, până pe la finele lui septembrie, lansăm site-ul „ART BY FUEGO”. Îl vreau ca un proiect adiacent, dar totuși centrat pe ceea ce însemn eu, așa că, pe lângă picturile mele, pe lângă muzică, spectacole și imagini, veți putea citi ceva materiale interesante despre ce înseamnă artistul Paul Surugiu, despre drumul său, despre pasiuni și lucruri care-l liniștesc.
Vorbind de liniște, nimic nu mă relaxează mai tare ca muzica. Am avantajul ca activitatea mea principală să fie cea care-mi aduce cele mai multe beneficii. Sigur, ador să pictez, să vă scriu vouă în fiecare dimineață, să vă citesc mesajele, să mă uit la un film, să compun sau să mă plimb. Lucruri banale, până la urmă. Dar muzica, în toate formele ei, are ceva ce mă cucerește definitiv. Și nu bravez cu asta. Simplu, domnule. Fac cu toată ființa mea profesia asta, cu bune și rele. Că sunt unii care nu mă plac, e dreptul lor, cum e și dreptul celor ce sunt romantici și mai cred în muzica sensibilă să mă placă. Și-aș mai adăuga faptul că muzica, oricum ar fi ea, nu se judecă. Se ascultă sau nu!
Eu vă propun azi să ne delectăm cu ceva de vară târzie, numai bun de-un dans. Zi frumoasă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu