sâmbătă, 1 august 2015

FUEGO - LUNA AUGUST VINE CU SURPRIZE


Cum mi-s agitat tare, nu mi-am dat seama că luna lui Cuptor e aproape pe terminate și se apropie luna august, prilej de o mulțime de noutăți din partea mea. Acum mă știți neobosit și dornic de a vă oferi cât mai multe, dar chiar mi-am dat seama de un fapt – mie personal, timpul mi-e prieten bun. De îmbătrânit prea tare, nu a făcut-o, deși mă apropii vertiginos de 40. Amintirile nu mi le-a răpit, nici satisfacțiile, iar când vine vorba de făcut treabă ca la carte, am mereu suficient timp ca să realizez ce mi-am propus.
Cred că ține mai mult de felul în care ne programăm treburile și cum ne setăm din start. Dacă intervine și plăcerea în toată povestea, atunci timpul chiar e doar o unitate. Timpul e cu mine și atunci când am nevoie de liniște și odihnă, chiar și atunci când am nevoie de el ca să ajung la cât mai multe manifestări într-o seară. Și mai e de partea mea când vreau să-i răpesc ceva clipe pe care să le imortalizez pentru totdeauna – îmi lasă câteva secunde de bucurie în plus când sunt pe scenă și vă privesc aplaudându-mă.
Așadar, august e la doi pași. La fel și albumul de populară cu maestrul Botgros și parte din picturile mele, o nouă surpriză muzicală cu revista Taifasuri, interviuri, premiere muzicale, dar și emisiuni de colecție la Favorit TV. Vă doresc zi cu umbră!
Foto - Blagoslovitu Corneliu - Chișinău

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu