sâmbătă, 1 august 2015

FUEGO - IUBITI CEEA CE FACETI!


Parte din caldura mare s-a mai diminuat, ploaia ne-a curățat puțin si iată-ne la început de august! Astăzi ma gândeam cum as funcționa eu fără agitație! Ma vedeți voi domol si calm, ardelean tipic, dar de copil am fost ca argintul viu! Parca nu-s eu dacă n-am parte de adrenalina si zău ca si inspirația are alt spor atunci când alerg, când ma precipit, când ma enervez, muncind de zor pentru admiratorii mei.
Azi va arat si câteva din picturile mele, doar v-am promis! Le găsiți in exclusivitate pe Wowbiz! Nu sunt mare pictor, da-mi place, iar in toamna facem expoziția si site-ul! Mai jos va arat o noua pictura din colecția mea, pe lângă cele din Wowbiz!
Pana la urma, cea care ne da forma, individualitate, stabilitate, statut si culoare este munca noastră, indiferent de domeniul de activitate. Nu-i rușinos sa muncesti, sa lupți pentru a dovedi ca nimeni si nimic nu decide pentru soarta ta, in afara de tine!
Așadar, iubiți ceea ce faceți, chiar si când e greu!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu