sâmbătă, 22 august 2015

FUEGO INGENUNCHEAT DE MARIA CALLAS...


De obicei, nu mă entuziasmez prea rapid cu privire la ceva. Cum mi-s ardelean, calm și răbdător, trece mult timp până să pic eu pe spate pentru un lucru. Numai că francezii sunt inventivi rău și au preluat ideea muzeului de ceară în stilul lor. Le-am povestit celor de la RING, când m-au întrebat ce-am văzut spectaculos în vacanță. Da, am îngenuncheat în fața Mariei Callas și-am cântat în duet cu Edith Piaf!
Până la urmă sunt doar niște exponate, dar e mare lucru să le vezi prezentate într-un teatru, un decor fidel, cu tot cu bar și cabine și personaje diverse. Până şi muzica şi lumina contribuie la starea aceea ce te duce până în perioada în care au trăit marile personalităţi.
Am zis! Ne-ar trebui și nouă, românilor, un astfel de muzeu. Cum ar sta Nadia Comăneci lângă Maria Tănase și Traian Vuia chiar lângă Toma Caragiu? Întreb doar. Vă arăt și vouă cum m-am pozat eu cu marii artiști ai lumii. Cred că această găselniță, a figurilor de ceară, care-i cea mai spectaculoasă în Franța, la Muzeul Grevin, e o formă de educare a publicului. Cu cine-mi stă cel mai bine, spuneți voi! Până atunci vă las să citiți articolul și să ascultați o piesă! Zi frumoasă să avem!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu