luni, 31 august 2015

FUEGO - 10 ani de când fac turnee


Se apropie cu rapiditate momentul in care vom lansa afișul turneului de colinde din acest an.
L-am gândit ca un proiect de suflet, care nu face altceva decât sa încununeze toate drumurile prin țara, pentru voi, de 10 ani de când fac turnee.
Dar nu asta mi-am propus sa va zic azi, ci sa va întreb daca vi s-a întâmplat vreodată sa aveți speranțe false ori sa va înșelați? Uneori credem in oameni prea mult, uitând ca faptele ii descriu cel mai bine. Mai mult, ne punem toată voința in proiecte care ne dezamăgesc, uitându-le pe cele esențiale.
Eu am avut o mulțime de piese in care am crezut si pe care publicul nu le-a gustat si creatii banale in ochii mei, dar de mare sensibilitate pentru public. Cum este si cantecul dedicat frumuseții, de mai jos! Zi liniștita va doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu