sâmbătă, 1 august 2015

FUEGO - CAND VREI CEVA, POTI



Dădeam recent un interviu în care eram provocat să povestesc despre ce cred eu referitor la bunul simț și acei șapte ani primiți, simbolic, de-acasă. Nu am dezvoltat prea tare subiectul pentru că eu îi consider ceva dat, ceva firesc, chiar dacă pentru mulți a ajuns ca asta să fie o calitate. Personal, am avut parte de acea educație clasică, dar sănătoasă – respect, rușine, curaj, adevăr și dreptate, punctualitate, seriozitate și încă ceva ... putere de muncă. Toate astea la un loc m-au făcut pe mine așa cum spuneți voi, un băiat cu bun simț.
Cred că dincolo de toate cuvintele, nu ar trebui să ne mai raportăm la ceva anume. Ar trebui în primul rând să ne respectăm pe noi înșine ca să-i putem respecta pe alții, iar aceștia să ne aprecieze și ei la rândul lor. Și mai sunt de părere că atunci când vrei ceva, chiar și să ai bună creștere, chiar de n-ai primit-o, poți. Orice se poate, dacă îți dorești și lupți!
Voi pentru ce luptați în prezent? Dacă e vorba de luptă, azi m-am gândit să vă reamintesc un cântec care face succes la fiecare petrecere și care, spre surprinderea mea, deși e un cover, se bucură de mare succes. Zi frumoasă!
P.S! Uitam să-i mulțumesc Oanei Georgescu și revistei ACTUALITATEA MUZICALĂ pentru că susține munca și arta mea ! Iată ultimul număr! Răsfoiți până la pagina 28! - http://www.ucmr.org.ro/Texte/AM-2015-05.pdf

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu