vineri, 14 august 2015

SIMBA si PAUL, doi buni prieteni!

Am o dilema, dragii mei! Începând de ieri sunt fericitul posesor, cu greu, ce-i drept, al acestui exemplar canin de-o frumusețe rară.
De cum l-am văzut ne-am lipit ca marca de scrisoare, si oricât as fi încercat eu sa-l determin sa nu se atașeze prea tare, n-am reușit.
Numai ca nu știu ce nume sa-i dau, așa ca apelez la ajutorul vostru. Accept toate sugestiile! Va spun ca minunea asta mică, decupată parca din reclamele de profil, are de pe-acum personalitate si-mi da bătăi de cap.
Deși nu sunt prea mare fan al câinilor, mai ales sa fie ai mei, dupa acesta m-am aprins iremediabil. Este Akita Inu si are cate ceva din toate. E si prietenos si docil, dificil si demn! Mai sper doar sa-i găsesc numele potrivit. Cât ascultați voi o piesa de-a mea, pe care vi-o dăruiesc cu drag, fug sa-i amenajez noul cămin!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu