vineri, 14 august 2015

A MAI TRECUT UN AN...

Drag îmi e de Romania asta mare! N-avem noi autostrăzi, dar avem un relief pe care ni-l invidiază multi. Si ma bucur sa aud ca romanii își vizitează țara. Am descoperit asta căutând un loc de cazare, cu îndârjire, si credeți-ma ca, pe o distanța de câteva sute de kilometri, totul era plin. Așa-i ca se cer schimbări, multe si diverse, dar pana acolo, trebuie neaparat văzuta Romania, pe care-o consider, pe lângă leagănul meu si locul in care tradiția are un alt farmec cu ajutorul naturii.
Nu cred ca-i loc pe care sa nu-l fi văzut si vacanța in care, pe lângă alta destinație, sa nu punctez si Romania, mai ales ca oamenii noștri sunt harnici si iubăreți, primitori nevoie mare si sfătoși ca nimeni alții. Si amatori tare de taifasuri. Si pentru ca am amintit de ele, va spun ca săptămana viitoare, fix pe 20 august, va dăruiesc o compilație de excepție, alături de revista "TAIFASURI".
Pe lângă cd-ul "A MAI TRECUT UN AN", aveți parte si de un interviu special, in care-am vorbit pe șleau despre o mulțime de lucruri din viața mea. Nu ratați joia viitoare, la toate chioșcurile de presa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu