luni, 20 iulie 2015

FUEGO - CU VOI


“Întâlnirea mea cu voi, de pe oriunde ați fi din țara, mă bucura la maxim.Tot la maxim sunt si sentimentele. Știți foarte bine ca eu cant peste tot unde sunt invitat cu drag, unde oamenii ma așteaptă si văd in mine si in muzica mea un prilej de sărbătoare.

Pentru publicul meu, venirea mea, fie ca e la zile de localități sau la evenimente private, e o sărbătoare pe care-mi doresc sa o fac de neuitat.

Nu mai departe ieri. Am făcut pauza de la pictura si de la înregistrări, si-am cântat, căci asta știu sa fac cel mai bine, prietenilor din Bezdead, împreuna cu doamna Irina Loghin. Poate ca unii vor spune ca nu-i important. Ei bine, eu nu merg pe acest principiu. Fiecare om are dreptul la arta, la muzica, iar eu sunt onorat atunci când urc pe scena in fata celor ce ma iubesc.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu