luni, 29 iunie 2015

LA MULTI ANI, NOUĂ!

Astăzi este ziua mea, vesel sunt și-am să mai fiu! Mulțumesc pentru gândul bun și pentru mesajele ce-mi demonstrează, deja de vreo două zile, căci unii vreți să fiți mai rapizi, că vă gândiți la mine. Paul e de la Pavel și cum sărbătorile în care trebuie să ne cinstim ne plac, iată-mă-s și eu printre cei celebrați. Întotdeauna mi-a plăcut oarecum să fiu în centrul atenției, atunci când cântam, ori jucam la Facultatea de Teatru, în schimb zilele de naștere le-am ratat la capitolul entuziasm. Mă bucură prietenii, mă bucur să-i aud pe cei ce mă felicită, chiar dacă mă sună doar o dată sau de două ori pe an.
Anul acesta, mama îmi este alături. A robotit de dimineață ceva bunătăți, așa cum îmi plac mie, iar de acum rememorăm sărbătoririle din copilărie. Eram copil atomic, plin de energie și-i dădeam mult de furcă. Noroc că ulterior m-am cumințit și iată-ne după mulți ani, împliniți că ne avem unul pe celălalt, eu fiindu-i singurul sprijin de când l-am pierdut pe tata. Prin orice popas ne-ar plimba viața și oricâte chipuri ne-ar îmbrățișa, vorba, privirea blândă și glasul mamei sunt de departe, cele mai de preț daruri ale noastre. Eu sunt norocos cu ea și sper ca norocul acesta să mă însoțească cât mai mulți ani!
În final, le urez și eu celor ce-și sărbătoresc ziua onomastică, fericire și multă distracție pentru azi! Desigur, pe muzica mea, care-i numai bună pentru petreceri și joc! La mulți ani nouă!


PAUL SI MAMA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu