marți, 2 iunie 2015

FUEGO - DE ZIUA COPILARIEI!


E ziua copilăriei! E vremea ei și nu-i nimic rău sau infantil în a mai fi iar, pentru câteva minute, ca stare, copiii de altădată.
Cineva îmi spunea vă vorbele-s uneori, istorii de lemn și că nu reușesc să transmită coerent ce simți și vrei să spui. Poate e așa, în schimb eu știu că azi mă bucur de copilăria mea, mi-aduc aminte de ea și-s cât se poate de împlinit că mai pot fi, și acum, la 39 de ani, copilul care se bucură la un cadou, care zâmbește când își vede mama, care trăiește cu ardoare fiecare reușită și suferă, după cum e firesc, la fiecare dezamăgire.
Chiar e un privilegiu să ne mai putem bucura de copilărie, trăind-o oarecum. Grigore Vieru spunea, parafrazând o înțelepciune antică, că vom fi copii atât timp cât ne vor trăi părinții, sau unul din ei va fi cu noi. Eu o am pe mama și stiu că ea mă va purta mereu prin popasul anilor în care totul era un vis, în care grijile erau definiții și nu-mi păsa decât de joc, de învățătură și de continuarea visului meu.
Am avut o copilărie plină. Am făcut de toate, iar atunci când vreau să-mi amintesc de liniștea vremilor, mă întorc în copilărie. Mi-aduc aminte de bunica, cea care m-a crescut până la 10 ani. Mi-aduc aminte de momentele în care mi-era greu și căram chitara în spate, de orele la care nu-mi plăcea să merg, de visele mele, de colegi și de fiecare oră care părea că durează un minut atunci când ieșeam în fața blocului și ne jucam. Bucurați-vă, dragii mei, de copilărie!
Vă doresc o zi de Rusalii în care să fiți copii alături de copii voștri. Eu am făcut asta ieri, la Târgu Bujor, unde am cântat pe o scenă ce a fost plină de copii, de toate vârstele, care au cântat cu mine și care mi-au umplut sufletul cu energie. Vedeți mai jos cum a fost. Vă arăt și niște poze cu mine pici! Mulți ani, copilărie!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu