duminică, 3 mai 2015

TRĂIESC - TURNEUL DE PRIMĂVARĂ



 Aproape două săptămâni am colindat țara și tărâmurile vecine pentru a duce cântecul romantic acolo unde-i șade lui cel mai bine, pe scenă, în fața și în aplauzele celor ce-l iubesc. Amintirile vor fi clar păstrate ca mărturie în inima mea. Lor le adaug și suvenirurile, cadourile și momentele unice, ce-au conturat fericirea acestor zile. Am fost iar răsfățat cu bucurii și pot spune că orice-ar fi, împlinirea mea se extrage din ceea ce trăiesc, ce simt. Așadar, sunt un om împlinit!
Cadourile le-am instalat deja prin casă, pozele stau în album, iar diplomele primite își vor găsi cu siguranță loc între celelalte, căci sunt onorante. Am devenit Cetățean de Onoare al Bibliotecii din Vrancea și-mi voi respecta acest titlu. E pe hârtie, clar, dar tot pe hârtie stau așezate cuvintele din cărți, ce-mi fac viața, de cele mai multe ori, mai luminoasă. Mulțumiri pentru Teodora Fântânaru și Claudia Hanganu. De Adjud v-am povestit deja, că m-au premiat pentru originalitate și perseverență.
La Iași am fost fericit să aflu că muzica mea e balsam, iar pe scenă Asociația Persoanelor cu Handicap mi-a oferit o altă diplomă. Nici Basarabia nu s-a lăsat mai prejos. La Bălți, după o seară de vis, prelungită cu mai bine de jumătate de oră de spectacol, am primit un trofeu de aur, pentru implicarea mea în susținerea limbii române, pentru patriotism și romantism, pentru performanță și popularitate. Trofeul mi l-a oferit Angela Mândăcan, poet de excepție, ce mi-a recitat câteva versuri sugestive despre crezul unui artist. Crezul meu e foarte simplu. Să cânt pentru voi. Fără prea multe opreliști. Vă mulțumesc că mi-ați fost alături! Zi cu legendare amintiri!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu