duminică, 31 mai 2015

ROMÂNIA MEA, A TA, A NOASTRĂ


Cum perioada asta-i de concediu prelungit pentru mai toată lumea, căci luni e zi de odihnă, am zis c-ar fi potrivită o recomandare. Serios vorbind, n-am încheiat cu nimeni nici un contract de promovare a României, dar știu cu siguranță, că e o încântare, pentru că o cunosc și ea mi-a oferit cele mai mari și mai puternice satisfacții, împărtășind cu mine, pe drumuri, toți anii de muncă.
Și mai știu că doar noi, cei ce o putem simți corect, românii ei, ar trebui să-i oferim, șansa să fie văzută, auzită, ajutată să evolueze. Până la urmă, cea mai corectă promovare i se va face atunci când noi o vom cunoaște cum trebuie, iar România chiar merită asta. Nu doar pentru frumusețile naturii, ci pentru multitudinea alegerilor pe care ți le oferă, pentru pitoresc, pentru simplitate, pentru formidabila bucătărie, pentru liniște, pentru agitație. Așadar, recomand România ca destinație a sufletului!
Mie țara asta, deși am văzut mai toată lumea, mi-a adus bucurie, evadare, libertate și ospitalitate. S-ar cuveni s-o iubim arătându-i că minunile sale, fie că sunt sau nu arătate cum trebuie, au farmec, au poveste, au de ce să fie spuse și vizitate. Nu mai vorbesc de tradiții și cântece populare! Cântec despre România vă dăruiesc și eu azi, să vă amintiți de mine atunci când îi străbateți drumurile!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu