duminică, 24 mai 2015

FUEGO - 100 000 - o suta de mii


Suntem 100.000! Iată că am ajuns, în opt luni, să ne-adunăm, suflet la suflet, pentru a spune povești muzicale, pentru a fi mai aproape și a ne opri, măcar câteva clipe pe zi, din tumultul existenței. Nu vă fie cu supărare, dar nu mă așteptam să fim atât de mulți într-un timp atât de scurt, mai ales că mulți dintre cei ce iubesc muzica și arta mea nu au cont pe rețelele de socializare.
Zic că acesta-i un motiv de sărbătoare! Cu atât mai mult cu cât celebrăm azi un praznic creștin luminos, Sfinții Împărați Constantin și Elena. Așadar, urez ani mulți sărbătoriților, iar nouă să ne crească numărul, conturând mai departe istoria despre frumos.
Am mai spus-o. Experiența aceasta cu Facebook-ul, deși depășită pentru unii, nu doar că m-a prins, dar mi-a reaprins dorința de a scrie, de a fi pe fază, de a vă spune, în diverse forme, lucruri noi despre mine și despre alții, în așa fel încât să nu ne pierdem în derizoriu. Și parcă nu-i ziua completă până ce nu vă scriu și nu vă citesc mesajele. Vă mulțumesc că sunteți cu mine! Să aveți zi liniștită!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu