duminică, 3 mai 2015

DUMINICĂ...FERESTRE DESCHISE CĂTRE UN NOU ÎNCEPUT DE SĂPTĂMÂNĂ...SI MELODII ÎN PREMIERĂ ÎN EMISIUNEA MEA DIN ACEASTĂ SEARĂ


Diminetile de duminica au intotdeauna ferestrele deschise catre un nou inceput de saptamana, catre visare si frumos! Cum nu am stare, nici macar pentru odihna, dupa ce am fost aseara la un eveniment in dulcele stil romanesc, mi-am zis c-ar fi bine sa fac o inlantuire a superlativelor din viata mea. 
N-am exagerat cu nimic. Voi sunteti multi si va iubesc pentru asta, piesele sunt si ele destule, dar totusi, in viata mea artistica, neasteptat, am primit mii de brate de flori, care-mi sunt dragi si care sunt inspiratie pentru melodicitatea mea. Da, cred ca florile ne arata fragilitatea creatiei, avand si parfum si culoare si cele mai frumoase sentimente ce pot fi pricinuite!
Daca spre seara, de la ora 20.00, nu aveti treburi importante, va dau de stire ca sunt tot pe Favorit TV, la emisiunea mea, unde va cant de zor. Am si premiere astazi! 
Sa aveti duminica perfecta, spor si sa nu uitati ca intotdeauna sufletele dragi au parfumul muzicii si-al florilor! Am surprize saptamana viitoare! Mai jos, vedeti atmosfera de la Chisinau!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu