sâmbătă, 25 aprilie 2015

ZIUA INTERNATIONALA A CARTII LA CONSTANTA...

In goana zilnica, avem nevoie de momente de relaxare, de bucurie, de inspiratie. De dimineata, dupa o minunata seara petrecuta pe scena, cu publicul meu, la Constanta, mi-am zis c-ar fi buna o portie de lectura. Mai ales ca-i Ziua Internationala a Cartii si orice carte are suflet in ea, are o lume, are idee si ne are pe noi, acolo, fericiti ca-i putem descoperi tainele.
Cititi, prieteni, orice, caci lectura ne inalta! Iubiti cartile, caci ele ne innobileaza, ne "mobileaza", ne fac, intr-un fel sau altul, mai buni!
Si uite asa eu, in drum spre Galati, merg la pas cu povesti pentru viata transpuse in file de carte! De la 19.00, pe scena Teatrului Muzical din Galati, ma prind in istoria mea, cu melodii ce ma fac sa exclam - TRAIESC! Va astept!
Închei tot pe ritm, cu o piesa draga!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu