duminică, 19 aprilie 2015

FUEGO - Muzica, muzica, Doamne ești chiar Dumneata!



" Muzica, muzica, Doamne ești chiar Dumneata! "
Așa-mi spunea maestrul Vieru într-una din întâlnirile noastre. Se pot transpune pe muzica, toate cele ce vin ca învățaturi in viata. Plansul e cu rost in cantec, iar fericirea se desavarseste pe note!
Si somnul si linistea au parte de sonor si inceputurile sunt mai depline prin cant.
Stiu asta de mic si-am tinut cu tot dinadinsul sa pot pune pe muzica toate aceste experiente. Si jocul, petrecerea, durerea, parintii, arta, pe mine si nu in ultimul rand, dragostea!
Le avem pe fiecare in parte in turneul TRAIESC. Muzica e in centrul atentiei. Si stiu ca mai am multe de cladit, dar sunt fericit ca am adunat, in toata vremea asta impliniri, ca sa am ce oferi! Asadar, pregatiti-va pentru sarbatoarea muzicii mele!
Pana atunci va dau intalnire maine seara, de la ora 20.00, la emisiunea mea, la Favorit, unde premiem in continuare valorile Romaniei. Printre invitati Maria Gheorghiu, Matilda Pascal Cojocarita, Silvia Dumitrescu si Nineta Popa! Nu uitati si de intalnirea de la 14.00, la National TV!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu