duminică, 19 aprilie 2015

CÂNTĂ UN ARTIST - PAUL CIPRIAN SURUGIU - FUEGO, versuri RODICA ELENA LUPU

E zi de soare, e zi în care viața strigă din noi și se merită s-avem pentru ea, toate strălucirile posibile. Pentru turneul TRĂIESC am fost nevoit să notez, fără note muzicale de această dată, c-am ce-a fost cu mine în acești ultimi 20 de ani. Practic, sunt un copil mare, un matur pentru care visul se continuă frumos. Azi, săptămâna viitoare, rulez povestea întreagă pentru voi!
Sunt simplu și poate că niciodată simplitatea mea nu a ajuns să fie vers, dar știu că versul mi-a șlefuit-o, notele i-au armonizat lumea și undeva, atunci când voi trage linie, se va putea spune că a existat un artist care-a trăit pentru publicul său, cu bune și rele, cu succese și dezamăgiri.
Ca într-o poveste, am așezat în rama mea de toate. Am vrut să fiu și vesel și spontan, să și emoționez, să pot dansa, să fiu onest, să cred, să uit, să reiau, să fiu om. Viața mi-a arătat că-i frumos atunci când frumusețea e undeva în zare, că-i sublim s-o atingi, dar că-i mai înălțător să lupți pentru ea. Și acolo, când sunt pe scenă, în spatele anilor, în fața publicului, în lumina muncii, cu bagajul de atunci și de cândva, mă ambiționez să merg mai departe. Uitându-mă la viitor, mai am zâmbete de adăugat, trecători ce să vină să-mi zidească visele, iar voi, voi să rămâneți aceiași visători romantici ai muzicii mele.
Așadar, să înceapă de pe acum bucuria muzicii romantice!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu