marți, 31 martie 2015

MULTUMESC!


Dacă n-am primi șanse pentru a creste, pentru a straluci, pentru a ne dobandi destinul, n-am fi la fel. Potecile s-ar impotmoli si sigur lumina viselor noastre ar pali.
De asta trebuie sa spunem MULTUMESC! Pentru tot! Si-i uneori atat de simplu sa aruncam cu-acesta vorba!
Eu le multumesc zilnic celor ce-mi sunt echilibru, celor ce mi-au influențat parcursul, vouă si educației ce nu mi-a dat oarecum voie sa ma abat!
MULTUMESC este cea mai simpla forma pentru recunostinta, respect si rasplata a eforturilor. Voi când ati mulțumit ultima data?
Pentru ca e început de săptămâna, plină de reușite, propun sa ne delectam cu un cântec mai vechi de-al meu, creat de ȘERBAN GEORGESCU, care e intr-o stea si căruia ii multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu