luni, 2 martie 2015

MARTISOR



Mi-aduc aminte de momentele în care eram adolescent, la început de poveste, și participam la festivalurile de muzică ușoară. Câte emoții, ce presiune! Ne doream cu toții s-ajungem mari, să învățăm cât mai multe din experiența respectivă și treptat, să evoluăm cu fiecare apariție în fața publicului.
Pentru mine, competițiile au fost motivaționale. M-au făcut să cresc, să mă ambiționez dacă nu ieșeam pe primul loc, să-mi doresc să fiu mai performant dacă eram fruntaș. Și cred că acolo mi-am cultivat spiritul de fair-play, păstrând în continuare bucuria de a cânta, fiind într-o competiție firească cu ceilalți, dar fără mize sau uri, ci doar cu dragoste de muzică.
Duminica aceasta îmi face plăcere să revin pe o scenă de festival. Unul cu tradiție, unde s-au lansat nume importante, precum Carmen Rădulescu, la Dorohoi, la Mărțișor, o competiție ce ține de mai bine de 30 de ani. Sigur, cânt în recital acum, în seara de gală, dar tot voi lua pulsul atmosferei de concurs, făcându-mi plăcere să văd și să descopăr talentele de mâine. Așadar, ne vedem la Dorohoi!
ZI FRUMOASĂ CU O PIESĂ PE CARE OBIȘNUIAM SĂ O CÂNT LA FESTIVALURI !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu