miercuri, 11 februarie 2015

FUEGO - Pozele, treceri mult prea mari prin timp și spațiu


Uneori ni se par pozele, treceri mult prea mari prin timp și spațiu. Dar știți ce au ele și nu mai avem noi? Bucuria de a fi păstrate, de a naște amintiri și de a lăsa amprente lungi, cât să ajungă o viață întreagă.
Pe principiul “Știați că...” vă mărturisesc că nu-i neapărat nevoie să ne uităm în oglindă ca să vedem ce și cum s-a întâmplat cu noi. Iată-mă pe mine. Perioada FLOWER POWER. Nu râdeți, căci am trecut și prin etapa aceasta. Bentița, ceva muzică pop rock și voință cât încape. Am mers doi ani la rând la Mamaia până să ajung să câștig marele concurs realizat de TVR în anii 90 – 3 din 10 pentru un show!
Ba chiar poți spune că aduceam și cu ceva personaje rele din filmele vremii.
Ulterior, privind, îmi dau seama că aș face la fel în toate episoadele vieții mele. Aș repeta greșelile, aș încerca să reproduc succesul și nu m-aș îmbăta cu bucuria de a fi în centrul atenției. Până la urmă, fie că-s vechi, fie că-s recente, pozele transmit, prin stare și privire, ce-i cu noi în momentul acela. Ochii ne dau de gol.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu