joi, 18 decembrie 2014

FUEGO - LA MULTI ANI MAMA!

De ani si ani colind prin tara. De fiecare data, aceasta zi, 17 decembrie, ma prinde alene pe drumuri. Zau ca n-as avea nici o dezamagire, daca astazi nu ar fi momentul in care celebrez, cu toata fiinta mea, sensul de a merge mai departe, glasul si ochii ce m-au dojenit si m-au format. Pe mama! 

Cred ca orice copil se simte miscat de trairile legate de mama. Eu mi-aduc aminte de sacrificiile sale, de vorba, de visele construite impreuna, de ea si tata, de ce-ar fi fost sa fie daca n-ar fi fost, de ce e pentru ca a fost! 

La multi ani, mama, omul meu de baza, lumina mea pe mai departe! N-ai Facebook, dar iti multumesc ca ma faci zi de zi, sa ma trezesc cu bucuria acelui copil care a ajuns artist datorita mamei sale! Iti multumesc! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu