luni, 17 noiembrie 2014

FUEGO - SARAH BRIGHTMAN a făcut show



Știți senzația aceea în care îți place ceva atât de mult încât nu prea reușești să ieși din starea care ți-a fost pricinuită? În secret, vă mărturisesc că așa am pățit eu acum. Am fost la un concert de excepție, pe care, sincer vă spun, cu greu îl poate egala un altul din cele văzute de mine. Cel puțin la capitolul spectaculozitate a sunetului și-a rafinamentului.

Desigur, triumfătoare, o divă absolută, cu o voce sosită parcă de pe alte meleaguri, SARAH BRIGHTMAN a făcut show. Și ce show! Simplu, cu efecte luminoase, vestimentații luxuriante, debordând a strălucire și muzică cu forță.

Eu o văd pe Sarah etalon pentru felul în care trebuie să te prezinți în fața publicului tău. Pe lângă faptul că e o mare artistă, de-o feminitate de aia care transpare prin fiecare mișcare, cu o voce atât de plină și de caldă că te emoționează de la primele acorduri, are o unică eleganță a prezentării. M-am simțit ca la un spectacol pe o altă planetă, cu o divă apărută de nu știu unde, de care rămâi mut atunci când începe să cânte și să se miște.

Având în vedere toate datele legate de trafic, de parcări, de chinul de a ajunge la sală, până la nebunia și calitatea sălii, pentru mine, spectacolul a fost o oază de relaxare, pe o coloană sonoră de aur. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu