marți, 7 octombrie 2014




Ziua bună dragilor,

De fiecare dată sunt fericit atunci când reușesc să văd și să fac minuni. Într-un tur de forță, ieri am avut bucuria de a filma câteva ediții de gală a emisiunii pe care o realizez, din pasiune, de șase ani. Pentru mine, televiziunea a reprezentat întotdeauna un pariu. 

O provocare pe care am vrut să o parcurg. Încă mai am de învățat, știu, dar am satisfacția că am reușit, împreună cu echipa de profesioniști alături de care lucrez, să pun pe picioare o emisiune, un loc, în care artiștii să se simtă pe deplin artiști, cântându-și șlagărele, vorbind despre amintirile artistice.

Și pentru că nimic nu pare imposibil pentru noi, am încercat să unim și Moldova cu Basarabia. La modul figurat, desigur. Printr-un trofeu acordat celor mai importante simboluri ale României și Basarabiei. În atmosferă festivă, cele două maluri au fost unite prin cântec.

Cu siguranță, strălucirea altor producții nu ne este aproape. Dar asta nu ne împiedică să fim performanți. Și nume de excepție ale scenei românești, simboluri ale artei au fost alături de noi. Fie că sunt de ieri sau de azi, eu personal, am învățat o lecție. Că excelența nu stă în timp, nici în cumulul de experiențe acumulat, ci în înțelepciunea cu care alegi să duci mai departe, pentru eternitate, vocația de artist.

DE LA ORA 20.00, PE FAVORIT TV, DUMINICĂ, PRIMA GALĂ! Nu vă dau prea multe detalii încă, doar că vom opri timpul pentru o clipă, cu voci MARI, făcând și un popas în zona cântecului muntenesc autentic ! O ZI PERFECTĂ !






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu