duminică, 12 octombrie 2014

PROMO- Turneul extraordinar de colinde: "Craciunu' nostru-i romanesc!"- ...


“Sărbătorile de iarnă sunt apă bună pentru suflet. Ne încarcă cu energie, ne determină să iertăm, să fim mai buni, deși ar trebui să fim așa permanent. Dar acum avem motive. Iar noi, românii, avem stabilită o taină a Crăciunului, pe care o cunoaștem și o putem simți doar noi, prin obiceiuri, colinde, veselie și prin felul în care alegem de fiecare dată, să prețuim aceste clipe minunate. 
Mi-am zis că s-ar potrivi de minune ca anul acesta să creem minuni pe scenă. Alături de instrumentiștii mei, o echipă de profeșioniști, vreau să aducem colindele mai aproape de sufletul românesc, încercând oarecum să ne adjudecăm această sărbătoare ca fiind una izvorâtă din imensa bucurie specifică românilor.
V-am pregatit surprize, cantece noi și o atmosferă în care să ne bucurăm împreună că suntem români, că avem tradiții spectaculoase, păstrate din strămoși, mândrindu-ne cu faptul că oricum și oricând, pentru noi, oriunde ne-am afla, Crăciunul va fi românesc.“ (Paul Surugiu- FUEGO)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu