duminică, 29 iunie 2014

MESAJ DIN PARTEA LUI FUEGO PENTRU ADMIRATORII SAI CU OCAZIA ONOMASTICII SALE


Dragii mei ,

“ Sunt onorat sa stiu ca va am aproape, ca parte din gandurile voastre s-au indreptat catre mine si ca, fara a fi nevoiti sa faceti asta, v-ati rapit cateva secunde din pretiosul timp al vietii noastre sa-mi urati multi ani. Anii multi sa ne tina impreuna pe toti ! Pe mine oferindu-va linistea muzicala si cantecul inspiratiei mele, pe voi fericiti, bucurandu-va de ceea ce eu, in postura mea de artist, pot darui.
Inca de dimineata, am primit numeroase mesaje, care de care mai originale si mai placute, si credeti-ma, cel mai mare cadou pe care l-as putea primi este acesta, pretuirea voastra, a prietenilor mei, fanilor, celor dragi, celor ce ma cunosc sau gasesc alinare in muzica mea.
Ce-as putea sa-mi mai doresc ? Inca n-am habar de o fericire mai puternica. Si daca pentru a fi implinit pe deplin e nevoie de pasiune pusa in activitatea ta, de pretuire venita din partea celor pentru care faci ce faci, de luarea la cunostiinta a faptului ca poti, prin simplul glas, sa modifici structuri interioare, atunci eu, fara a mai sta pe ganduri, va marturisesc ca sunt implinit.
Va multumesc tuturor! Si nu doar pentru urarile cu ocazia onomasticii, ci pentru tot sprijinul vostru, pentru suportul si increderea oferite, pentru longevitatea construita impreuna. Cred ca intre noi s-a stabilit o complicitate si nu putem sa nu remarcam faptul ca unii fara altii, am fi fost tristi, debusolati si neimpacati cu noi, prin puterea de neinchipuit a muzicii.


In astfel de situatii, cuvintele se transforma in lucruri. Isi pierd din inteles. Eu va simt aproape mereu. Si in cazul meu, nu cred ca e nevoie sa-mi imbrac mesajul in vorbe complexe, caci aceasta sta fix in ce simt. Iar simtirea-mi toata sta in cantecul meu ! ”

La multi ani noua !


Cu respect si pretuire, Paul Ciprian Surugiu- FUEGO 

2 comentarii:

  1. La multi ani, plini de fericire si de impliniri! Sa ai numai zambete si soare in calea ta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase cuvintele tale,Paul!I D-zeu sa-ti dea multa sanatate,noroc,fericire si tot ce e mai bun si mai frumos in viata!Meriti din plin tot ce e mai bun...La multi ani!!!!!

    RăspundețiȘtergere