joi, 30 ianuarie 2014

FUEGO - TESTAMENT - o noua reprezebtatie in luna februarie 2014


“TESTAMENT“ – O NOUA REPREZENTATIE IN LUNA FEBRUARIE, CU FUEGO, LA TEATRUL DIN PITESTI!

“Testamentul“ lui Grigore Vieru, spectacolul omagial pe care Fuego i l-a dedicat si care a avut premiera in luna octombrie a anului trecut, va reveni pe scena Teatrului “Alexandru Davila“ din Pitesti, cu o noua reprezentatie.
Astfel, pe 27 februarie 2013, incepand cu ora 19.00, in Sala “ Liviu Ciulei “, Fuego va invita sa-l urmariti intr-o ipostaza inedita, in rolul discipolului care inalta o reverenta maestrului sau, celui care a fost si va fi, poetul pentru care limba si tara au lacrimat.
Spectacolul este o incursiune prin toata opera lui Grigore Vieru, fiind structurat pe mai multe parti, avand si momente artistice, dansatori, cele mai cunoscute piese pe versuri de Grigore Vieru si mult dramatism.
Fiind o adevarata lectie de patriotism, un motiv pentru a ne reinterpreta sistemul de valori, piesa “ Testament “ a avut parte numai de reactii pozitive, de ropote de aplauze la final de reprezentatie, ceea ce duce catre ideea de a fi realizat un turneu national in primavara si continuarea colaborarii cu teatrul din Pitesti si stagiunea viitoare.
“Si in 2014 Grigore Vieru va fi printre noi. Nu am cautat cu aceasta piesa vreo apreciere pentru calitatile mele de actor, ori vreun succes pentru felul in care interpretez. Mi-am dorit pur si simplu, sa-l arat pe Vieru lumii, asa cum merita, asa cum l-am simtit eu si cum s-a perceput si el, la randul sau, in vers si cantec fara egal.
Va astept si in acest an la teatru, pentru a descoperi impreuna ce inseamna patriotismul, versul inalt, dragostea de parinti si de tara, simtamintele si genialitatea unui poet ce mi-a fost ca un parinte.
 Vă prezint un spectacol special, oglindă de spirit, realizat cu devotament si profesionalism, alături de o echipă minunata, în care vreau să descoperim împreună arta adevărată, în forma ei pură, fără artificii comerciale.   Arta numită simplu: Grigore Vieru !“ (Paul Surugiu – FUEGO)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu