duminică, 25 august 2013

VINERI FUEGO A IMPLINIT 37 DE ANI - Spynews.ro

http://spynews.ro/monden/exclusiv-fuego-trist-de-ziua-lui-vezi-ce-ia-lipsit-artistului-6599.html


 Fuego și-a serbat, vineri, ziua de naștere, cântărețul împlinind 37 de ani. Dar, cu toate că vineri ar fi trebuit să fie un motiv de mare sărbătoare pentru artist, Paul a recunoscut, pentru Spynews.ro, că aniversarea lui a fost una tristă.
”Am vreun regret în aceste clipe: acela ar fi că persoana care mi-a servit drept model în copilărie, care m-a determinat să ajung în acest stadiu, care m-a sprijinit și m-a susținut, nu este alături de mine. Tatăl meu! Jumătate din mine a dispărut împreună cu el Dar pentru că viața în sine așa e plămădită, din tristeți, pierderi și bucurii mărețe, simt și cred că este în continuare lângă mine, fiind părtaș la toate împlinire mele”, ne-a declarat, în exclusivitate, Fuego. Mai mult, spune el, aniversarea ar fi fost cu totul și cu totul mai tristă dacă nu ar fi avut fanii alături de el. ”Admiratorii, cei pe care eu îi respect, fără de care nu aș funcționa și pentru care mă-nclin... cu ei mi-am petrecut ziua de naștere și am sărbătorit și împlinirea a 20 de ani de când activez pe scena românească, la începutul acestei luni, în cadrul unei manifestări ce le-a fost dedicată în totalitate lor și la care au participat peste 150 din cei mai înfocați fani ai mei. Aceștia mi-au oferit cele mai inedite cadouri și urări, de la buchete de flori în formă de chitară, până la poezii și torturi în formă de pian și vioară”, ne-a mai destăinuit Fuego.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu