marți, 2 iulie 2013

SCRISOARE DESCHISĂ DIN PARTEA LUI FUEGO CĂTRE FANII SĂI



Scrisoare deschisă
 din partea lui Fuego pentru fanii să:

“In locul formulei introductive aş prefera să vă adresez o mulţime de mulţumiri. La fel de numeroase precum au fost şi urările venite din partea voastră cu ocazia onomasticii mele.
Fie că au fost transmise personal ori prin intermediul mesajelor notate la postările de pe blogurile ce se ocupă cu un devotament impresionant de activitatea mea, acestea mi-au provocat o bucurie imensă. Am simţit astfel că îmi sunteţi aproape, ca pot conta pe sprijinul şi admiraţia voastră, iar mai presus de toate, că am cel mai puternic mobil pentru a crea, pentru a interpreta şi pentru a fi in continuare, artistul apreciat de către voi.
Am afirmat-o in nenumarate randuri si o voi face cat timp voi trai : “ Artistii traiesc, simt si ard pentru publicul lor ! “. Si atunci cand simti ca aceasta cauza nobila, dedicata celei mai inalte forme artistice, muzica, primeste confirmarea publicului, nu ai alta alternativa decat aceea de a fi mai bun, mai performant, de a evolua si de a transmite aceleasi ganduri pozitive.
Mulţumirile mele pentru voi, cei ce serviţi drept sursă necontenită de inspiratie, sunt impărtăşite de muzica mea, prin fiecare apariţie ce va este dedicată, prin fiecare proiect şi intâlnire de suflet cu voi.
Misiunea-mi se certifică tocmai prin dragostea primită de la voi, atât la spectacole, cât şi prin mesajele calde, ce de fiecare dată, îmi transmit o stare pozitivă. Şi pentru că vă simt atât de aproape, mă bucur şi vă mulţumesc prin tot ceea ce fac, pentru că îmi sunteţi prieteni.  
Credinţa mea e muzica, iar publicul îmi e destinul …“

                                                   Paul Ciprian Surugiu – Fuego

2 comentarii:

  1. Multumim ,Paul, pentru cuvintele frumoase adresate noua,fanilor tai,iti multumim pentru tot ce faci pentru noi...Esti minunat...Nu sunt multi artisti care fac ceea ce faci tu pentru publicul tau!Dragostea neconditionata care ti-o oferim ti se datoreaza tie...meriti din plin sa fi iubit,apreciat si respectat!Am fost ,sunt si voi fi mereu alaturi de tine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim ,Paul , pentru cuvintele frumoase pe care le-ai asternut pentru noi cei care te iubim !
    Esti artistul care canta cu sufletul ! Artistul sufletelor noastre !
    Te vom urma intotdeauna cu drag in salile de spectaol !
    Vom fi alaturi de tine oriunde si oricand !

    RăspundețiȘtergere