duminică, 2 iunie 2013

RĂMÂNEM AMÂNDOI - interpret FUEGO, versuri Rodica Elena LUPU, muzica Marius Cristi POPA



RĂMÂNEM AMÂNDOI
Lui Paul cu aleasă prețuire

Azi în privirea ta mă pierd
Şi simt că-mi este bine
Dar mă întreb oare visez
Sau sunt aici cu tine?

În orice zi la orice pas
Vom fi pe ţărm de vis
Ne vom iubi cât vom trăi
Făcând din viaţă paradis.

De-acum nu ne mai despărţim
Şi totul ne uneşte
Noi vom rămâne amândoi
La fel ca-ntr-o poveste

Nimeni, dar  nimeni nu va şti
În noapte al meu gând,
Eu voi fi ţărmu-n care baţi
Şi-l vei cuprinde tremurând.

Şi tot aşa rămânem amândoi
Îmbrăţişaţi cu dragoste de viaţă
Cu tine mă trezesc la primii zori
Şi cânt iubirea, speranţă.

Eu sunt romanticul pe care tu
L-ai aşteptat rămâne doar cu tine,
Cu luna îţi trimit un colţ de cer
Raze de soare să te-aline.


Rodica Elena LUPU
4 octombrie 2012
Melodia se află pe dublul CD - O LACRIMĂ DE CÂNTEC -
lansat în luna martie 2013 în cadrul Turneului de Primăvară cu același nume

4 comentarii: